07.10.2015 Dizajn

Brensonov novi hotel je seksi!

Tako kažu oni koji su posetili Virgin Hotel u Čikagu, prvi te vrste, koji je otvorio Ričar Brenson, vlasnik kompanije Virgin. Novi brend je za cilj postavio da privuče mlade, kreativne putnike, i obećan im je besplatan wi-fi, fleskibilna vremena ulaska i izlaska, i noćni život u baru na dva sprata. Vozovi, avioni i kosmički brodovi nisu Bransonu bili dovoljni, tako da je u četvrti Lup transformisao bivšu zgradu banke Old Dearborn Bank, koja je bila čikaški zaštitni znak art-dekoa, u hotel od 250 soba. Koncept brenda je da se kliznim vratima sobe mogu pretvoriti u “stanove” sa dva odvojena dela, a postoji i frižider koji nije nužno mini bar. Ideja nije nova. Multinacionalni hotelski lanci kao Starwood, InterContinental i Hilton su već počeli da razmišljaju u okviru niše i da nude kustomizirane, hiperlokalne i “dizajnocentrične” hotele. Sledeći Virgin Hotel otvara se u Nešvilu a zatim u Njujorku 2017.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.

još iz kategorije