
TRPEZARIJA U MODERNOM DOMU
Moderna trpezarija nije samo mesto za obedovanje već druženje i uživanje. Vizuelne vrednosti kao i udobnost zauzele su visoko mesto pri opremanju o...
pročitaj jošUređenje unutrašnjeg prostora dosta se menjalo kroz istoriju i uglavnom je bilo određeno načinom života, imovinskim stanjem, društvenom pozicijom i sl. Danas je malo drugačija situacija i sve zavisi od korisnika prostora – šta oni vole i gde se osećaju najprijatnije.
Generalno, možemo govoriti o više osnovnih stilskih tendencija u čijim okvirima se nalazi još dosta varijacija na svaku temu, ali svakako osim modernog, najviše viđamo prostore uređene u retro, industrijskom i tradicionalnom stilu. Koje detalje treba da izaberete za određeni stil, pogledajte na sledećim stranama.
POGLEDAJTE I… Elegantnu trpezariju
MODERNI RETRO
Meki, zakrivljeni oblici, drveni detalji i dominacija prijatnih sorbetnih boja svakako su asocijacija na retro stil, enterijere iz perioda od pedesetih do sedamdesetih godina prošlog veka. Ovaj stil je i danas veoma popularan ali, naravno, u nešto izmenjenoj varijanti. Naime, i dalje su prisutne pastelne boje i drvo, ali često ih vidimo u kombinaciji s moderno dizajniranim detaljima poput lampi, tepiha, komoda…
POGLEDAJTE I… Kako izgleda savršena trpezarija
INDUSTRIJSKI STIL
Reciklirani industrijski elementi, palete, otpadno drvo, čelik i gvožđe – fabrički šik savršen je za sve individualiste koji ne vole uniformne prostore. Robusni ormari, metalne stolice i stolovi, kao i aluminijumske lampe unose originalan i urban pečat u prostor. Tragovi vremena i dugogodišnje upotrebe na predmetima ovom stilu su i te kako poželjni jer iza njih stoji neka priča. Pažnja: nameštaj u industrijskom stilu nije uvek rezervisan za penthause ili prostore u potkrovlju, ali u malim stanovima zahteva dobro planiranje.
OSTATAK TEKSTA NAĆI ĆETE U NOVOM BROJU MAGAZINA BRAVACASA!
PRATITE NAS I NA FACEBOOKU: bravacasa.rs
U godini kada Jela slavi punih 30 godina od osnivanja kompanije, proslavlja još jedan vredan jubilej. Ove godine navršava se punih 10 godina od poč...
pročitaj jošNa lep, a istovremeno neočekivan način, nova kampanja poziva potrošače u Miele svet, oživljavajući osnovne vrednosti brenda u pogledu načina izrad...
pročitaj još