NOVA JYSK NORDIC MOOD KOLEKCIJA INSPIRISANA ŽENSTVENIM DETALJIMA

by | March 31, 2022

Jarke i pastelne boje potpuni hit za opremanje enterijera ovog proleća.

Kombinacija crvenih i svetlijih nijansi, uz autentičnu notu ženstvenosti karakteristika je najnovije Nordic Mood kolekcije koju je predstavila kompanija JYSK. Ukoliko planirate da unesete određene promene u vaš životni prostor, koje nisu previše zahtevne i skupe, u novoj ponudi ćete sigurno pronaći dekoracije i komade nameštaja koji se idealno uklapaju u vaš enterijer. U iščekivanju prolećnih i sunčanih dana, eksperimentisanje paletama bojama biće pravi pogodak za preuređenje prostorija, a buketi šarenog veštačkog cveća, komode zanimljivog i pomalo retro dizajna, keramički svećnjaci i ručno rađene vaze samo su neki od detalja koji će uneti pravu svežinu u vaš dom.

Članak se nastavlja posle reklama

Tina Nymann, menadžer kategorije proizvoda u kompaniji JYSK, istakla je da kolekciju karakteriše jednostavan izraz uz naglašen kolorit.

U Nordic Mood kolekciji naglasili smo boje, a posebno pastelne i crvene, koje odišu autentičnom notom ženstvenosti. Ove nijanse unose radost u naš dom, baš ono što nam je potrebno nakon dugog i mračnog zimskog perioda u kojem je neizvesnost obeležila živote mnogih ljudi”, otkrila je Tina.

Članak se nastavlja posle reklama

Ženstveni dodir vidljiv je i u mekanim tekstilima, a uz zanimljivu teksturu sa resama, ukrasni jastuci koji asociraju na šareno proleće vas prosto pozivaju da se poigrate sa bojama.

Članak se nastavlja posle reklama

JARKE BOJE JEDNOSTAVNIH PROIZVODA

Iako kolekciju karakterišu jaki tonovi, fokus je na klasičnom skandinavskom izrazu koji je nadahnut minimalizmom. Preplitanje jarkog cveća i pastelnih vazi odiše jednostavnošću, a upravo veštačka orhideja inspirisana jačim nijansama i spokojem japanskog vrta, u kombinaciji sa svetlijim vazama, predstavlja savršen balans boja koji će uneti mir i harmoniju u vaše prostorije.

Novu kolekciju Nordic Mood možete pronaći u svim JYSK prodavnicama, kao i na JYSK.rs.

Članak se nastavlja posle reklama