Huawei predstavio limitiranu seriju satova tokom Nedelje mode u Milanu

by | September 29, 2015

Huawei Consumer Business Group (BG) danas je predstavila prvu limitiranu seriju satova za čiji dizajn se pobrinuo renomirani italijanski kreator Barnaba Fornasetti. Ovaj poklon, koji su dobili gosti žurke povodom desetogodišnjice postojanja kineskog ‘Vogue’-a, označava saradnju kompanije Huawei, kineskog ‘Vogue’-a i brenda Fornasetti koja predstavlja spoj umetnosti, dizajna i moderne tehnologije.

Sat za čiji se dizajn pobrinuo Fornasetti omogućava korisnicima da ostanu povezani gde god da se nalaze, jer ih obaveštava o pozivima, porukama i mejlovima koji im stižu.

Ekskluzivan Fornasetti dizajn uključuje legendarni Fornasetti “Tema e Variazioni” motiv, sa kaišom i kutijom u “Malahit” nijansi zelene, zaštitnim znakom Fornasetti-a. Na kutiji se, takođe, nalazi i prepoznatljiva Fornasetti ključaonica.

Premium sat kombinuje vanvremenski estetski dizajn sa pametnom tehnologijom

Ova limitirana serija satova, sponzorisana od strane kompanije Huawei, dostupna je isključivo kao poklon za goste proslave deset godina postojanja kineskog ‘Vogue’-a, kojom je obeleženo zatvaranje Nedelje mode u Milanu. Svetski poznat modni fotograf Mario Testino i supermodeli Karlie Kloss i Sean O’Pry koji se nalaze u reklamnoj kampanji za Huawei sat, takođe će se naći među zvanicama ekskluzine proslave.

Istovremeno sa premijernim prikazivanjem sata koji je dizajnirao Fornasetti za kineski ‘Vogue’, Huawei predstavlja i platformu pod nazivom ‘Design Powered By Huawei’, koja će omogućiti dizajnerima i umetnicima da izlažu svoje kreacije putem sajta. Huawei sa uzbuđenjem čeka da vidi šta dizajnerska zajednica ima da ponudi, bilo da se radi o kreiranju dizajnerskih rešenja za postojeće proizvode kao što je sat, ili za buduće proizvode kao što su pametni telefoni ili pametni satovi budućnosti.

Estetika klasičnog dizajna i moderne tehnologije

Izgrađeni od sofisticiranih materijala, sva izdanja Huawei satova odlikuje kružni AMOLED ekran osetljiv na dodir prečnika 1.4 inča, koji je presvučen safirnim staklom otpornim na ogrebotine (ovo staklo omiljeno je i među čuvenim Švajcarskim sajdžijama) i uokviren ramom od nerđajućeg čelika.

Ciferblat je izgrađen od safira otpornog na ogrebotine i veličine je 42 mm, što je standardna dimenzija ručnih satova.

Ovaj sat sa mogućnošću preuzimanja, podrškom za offline slušanje muzike i Bluetooth konekcijom za bežičnu upotrebu slušalice savršen je partner za trčanje. Senzor za merenje otkucaja srca i 6-Axis senzor za kretanje mogu da prate aktivnosti trčanja, šetanja i penjanja uz stepenice.

huawei2_14.jpg

Foto: Huawei

Spoj mode i tehnologije

Čuveni Fornasetti brend potiče još iz dvadesetog veka, a osnovao ga je Piero Fornasetti, pozatiji kao ‘dizajner snova’. Kada govorimo o dekorativnim idejama, Fornasetijeva proizvodnja predmeta i nameštaja jedna je od najvećih u 20. veku. Sin Piera Fornasettija, Barnaba, ovekovečio je Fornasetti tradiciju nastavljajući da proizvodi i unapređuje Fornasetti dizajn, deleći očevu istinsku umetničku viziju i korene u zanatlijskom pristupu.

“Tema e Variazioni” motiv, koji se nalazi na ciferblatu Huawei sata, inspirisan je italijanskom operskom pevačicom iz 19. veka, Linom Cavalieri. Ovu sliku izabrao je zbog njene klasične lepote. Linino lice se na pravi način uklapa u vanvremenski dizajn Huawei sata i još verodostojnije prikazuje spoj mode i tehnologije.

Barnaba Fornasetti o dizajnu Huawei sata: “Fornasetti brend nastao je oživljavanjem klasičnog dizajna i predmeta, dajući im novu svrhu insistirajući na umetničkom pristupu. Linino lice deo je zaostavštine mog oca, a kako bih zadržao njegov vanvremenski dizajn ja sam, paradoksalno, odlučio da ga stavim na proizvod koji pokazuje vreme.”

Glory Zhang, direktorka marketinga Huawei Consumer BG grupe o Fornasetti dizajnu sata: “Saradnja sa Fornasetti brendom početak je jednog uzbudljivog putovanja za Huawei, i predstavlja spoj inovativne tehnologije i umetnosti, dizajna i kulture. Ovo je prva od mnogih uzbudljivih saradnji u oblasti kulture koje ćemo ostvariti s ciljem da postanemo inovator u umetnosti.“

Izvor: Huawei