Tomato enterijer je najpopularniji izbor za uređenje doma 2023.

by | August 3, 2023
Tomato enterijer

Ove sezone tomato enterijer postao je sinonim za vrelo leto i mediteranski stil. Paradajz je postao više od voća – sada je insipiracija za uređenje doma.

Tomato enterijer je najpopularniji izbor za uređenje doma 2023.

Tomato enterijer: Paradajz nijansa je boja godine 2023.

Svetla, sočna, crvena boja paradajza je drugačija od bilo koje druge. Ideje za tomato spavaću sobu su u trendu od početka 2023. godine. Primećene su na društvenim mrežama ali i u domovima poznatih. Dizajneri tvrde da je ovaj stil u porasti zbog toga što takva nijansa unosi živahan osećaj u dom. Nijansa je istovremeno zabavna i sofisticirana i dobro funkcioniše kao akcentna boja.

Članak se nastavlja posle reklama

Međutim, kao i svaku jarku nijansu, trebalo bi je koristiti pažljivo kako ne bi opteretila prostor. Ključ za uređenje sa ovom bojom je ravnoteža. Nema potrebe da ofarbate zid u ovu boju da bi se istakla. Razmislite o tome da je koristite za isticanje dekorativnih predmeta u domu ili dodavanje boja u veću prostoriju.

Miris paradajza je u porastu

Glavni parfimeri primećuju porast trenda paradajza. Brendovi, uključujući Loewe i Flamingo Estate, objavili su mirise Tomato Leaf i Roma Heirloom Tomato, a dizajneri enterijera ih obožavaju. Mirisne note se opisuju kao slično iskustvo jedenja zrelog paradajza direktno iz bašte. Miris je osvežavajuća promena u odnosu na tradicionalne luksuzne note sveća.

Članak se nastavlja posle reklama

Paradajz unosi letnju energiju u enterijer

Kao i većina nas, paradajz obožava sunce. Povezanost između jarkog voća i leta čini da se enterijer inspirisan paradajzom oseća odvažno i smelo. Uređenje enterijera prema nečemu što ima toliko životnog žara kao što je paradajz, podseća nas da život treba da bude zabavan i pun energije.

Članak se nastavlja posle reklama

Tomato trend nas podseća, ako ništa drugo, da dobar dizajn enterijera i ideje za dekoraciju kuće mogu učiniti da svakodnevnica bude uzbuljiva.

Članak se nastavlja posle reklama

Miljana Momirović

Artjafara/GettyImagesPlus